::Miss Spy::
Siwon's Wifey!



Entries Profile Linkies Mr.Simple

Annyeonghaseyo dan Assalammualaikum. Welcome to my blog, chinggu. Please behave yourself here. Thankyu!


Go~Ma~Wo!

Basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Others: ? ? ?


Sayang Kamu !




   



Woot Woot all readers sayang !
Post saya kali ni jiwang sikit, cuba korang tengok tajuk post saya kali ni. Hehehe =D Kali ni saya nak cerita tentang gula hati saya sebab saya tak pernah cerita tentang dia dekat blog. So saya harap sangat gula hati saya akan baca post saya tak kisahlah cepat atau lambat. Yang penting dia baca luahan perasaan saya.| | BERHARAP SANGAT DIA AKAN BACA | | Korang semua ada gula hati masing-masingkan. Allah telah tetapkan pasangan yang sesuai untuk kita. Kalau tak ada tu just sabar menunggu je lah ek, suatu hari nanti akan muncul jugak. | | CERAMAH PULAK SAYA NI | | Bebalik kepada cerita dan tajuk yang asal tentang gula hati saya. Okay first sekali saya nak cakap Syafiq Johari, saya sayang kamu dan terima kasih sebab menerangi hidup saya selama ni. Saya juga nak ucapkan terima kasih sebab awak sentiasa bersama dengan saya tak kira time susah atau senang. *malu* Awak ingat lagi tak kali pertama kita berjumpa? So sweet kan dan saya tak pernah lupa setiap saat tentang kenangan kita. Masing-masing malu masa tu dan auww~ so sweet. Hehehe =D Walaupun setiap kenangan yang kita cipta bersama ada suka dan duka tetapi kita tetap tabah harunginya bersama-sama. Kita tetap saling mencintai dan menyayangi right? | | BABY SAYANG B SANGAT-SANGAT | | Okay saya dah tak tahu nak cakap apa sebab malu sangat. Lagipun ni first time saya luahkan perasaan macam ni kat dia. Selalunya just cakap I Love You and I Miss You je. Seriously saya memang rindu dekat dia. Sehari tak jumpa bagaikan setahun sebab perasaan rindu selalu muncul. Setiap saat saya amat memerlukan dia dan dia merupakan penghibur lara saya. Setiap kali saya berasa sedih, marah dan geram, dia akan cuba sedaya upaya untuk menghiburkan hati saya. | | THANKS SAYANG | | Pejam celik pejam celik hubungan kita sudah hampir 2 tahun kan sayang? Macam tak percaya je sebab bermacam-macam rintangan sudah kita tempuhi dan saya nak ucap terima kasih sekali lagi sebab memahami diri saya. Saya sedar kadang-kadang saya kasar dan selalu maki awak. Tapi sedar tak awak yang saya buat semua tu sebab saya sayang awak. Saya tak pernah kongkong awak sebab saya percayakan awak. So please jaga kepercayaan tu sebab sekali dah hancur memang susah nak sembuhkan semula. Saya harap hubungan kita akan kekal sehingga ke jinjang pelamin. Ya Allah andai dia jodoh saya, kekalkan lah hubungan kami dan andai kata dia bukan jodoh saya, jauhilah kami. Seriously saya memang tak sanggup kehilangan awak tapi saya akan cuba hidup tanpa awak. Andai kata kita tiada jodoh, awak pergilah jauh-jauh dari hidup saya, Sebab saya yakin ramai lagi perempuan di luar sana yang jauh lagi baik dari saya dan mampu jaga awak. Saya percaya awak akan jatuh cinta dan sayang mereka macam awak sayang saya. Insyallah dengan izin Allah, hubungan kita akan menjadi yang halal tidak lama lagi. *amin* | | PLEASE BE MINE | | Saya tetap milik awak dan awak tetap milik saya. Walaupun bertahun lamanya, awak tetap akan tunggu saya right? Hehehe =D Bagi saya habis study dulu, nanti kita kumpul duit sama-sama okay? Kita beli rumah, beli kereta dan hidup bersama selama-lamanya sehingga ke hujung nyawa. Insyallah akan menjadi kenyataan andai diizinkan Allah. *amin* | | I LOVE YOU HONEY | |