::Miss Spy::
Siwon's Wifey!



Entries Profile Linkies Mr.Simple

Annyeonghaseyo dan Assalammualaikum. Welcome to my blog, chinggu. Please behave yourself here. Thankyu!


Go~Ma~Wo!

Basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Others: ? ? ?


B1A4 dan ZE:A di Malaysia


Annyeong dan assalammualaikum all kpoppers. Siapa yang dah beli pass high-five B1A4 dan tiket showcase ZE:A please angkat tangan? *angkat tangan* Yeah, kita samalah. Excited sangat-sangat sebab tak lama lagi dapat jumpa semua members B1A4 dan ZE:A bulan September dan November ini. =D Nasib baik beli tiket awal, kalau tak mesti tak dapat fansign macam B.A.P hari itu. Omma and Appa, sorry sebab duit raya dah habis. Jangan marah-marah tahu, nanti cepat tua. =) Siapa yang belum beli tiket ZE:A lagi, baik beli cepat sebelum habis. Nanti melepas pula sebab bukan selalu Jazzy Group nak jemput ZE:A datang Malaysia. Jazzy Group ini betul-betul sayang kpoppers lah. Mula-mula jemput Block B, selepas itu B.A.P dan sekarang ini pula B1A4, A Pink, T-ARA dan ZE:A. Selepas ini tak tahu lah dia nak jemput siapa pula. Harap-harap tahun depan jemputlah Infinite dan Beast pula. *jaebal*

Can't wait to see Baro and Dongjun!


Kenapa bulan September ni nak membunuh aku? Please nice to me dear September. Haish bulan ni busy sangat dengan assignment dan projek berlambak-lambak. Tak habis-habis dengan presentation lah talkshow lah apa lah. Apa ingat aku ni hebat sangat ke cakap orang putih ni. *oh my english* Nampak tak betapa teruknya english aku. Susahnya kalau kerja berkumpulan ini sebab masing-masing tak nak bagi kerjasama. Hello! kita kan group so jom lah sama-sama buat kerja, barulah berkat namanya. Takkan nak harapkan aku sorang je. Sebab itulah aku lebih prefer kerja individual daripada kerja berkumpulan. -_- Hari jumaat ini aku dah kena berangkat pergi Jeram, gara-gara trip yang dianjurkan oleh MSU. Dah lah kena paksa pergi, haishh sabar je lah =( Kalau bukan disebabkan assignment, memang tak ingin aku join trip tu. Trip paling mengarut aku pernah dengar dan layankan saja. Eh esok dah hari jumaat dah? *pengsan* Minggu depan dah kena settlekan kerja Entrepreneurship pula. Serius susah sebab bab financial, ingat aku ni budak accounting ke apa. *marah* Okay lah, sebelum aku membebel dengan lebih panjang lagi baik aku stop sampai di sini sahaja. Selamat bercuti di hujung minggu ^_^